söndag 3 juni 2007

Biosensor (0,90 SEK Aktietorget)

Biosensor har ett system som snabbt kan avgöra om en person knarkar eller har hanterat sprängämnen. De har levererat testsystem till ett antal olika länder i EU, Asien och USA. Det finns olika kundgrupper som polis, tull, fängelser, flyplatser, företag som vill knarktesta personalen…

Biosensor är en högriskaktie då man knappt har någon försäljning ännu. Samtidigt har man mycket på gång i ett flertal länder och en färdig produkt. I USA skall US Coast Guard i Maryland göra en sluttest (fas 3) av Biosensors system och det kan bli ett viktigt referenssystem.

Jag köpte Biosensor för 1.36 kr och de gick snabbt upp till ca 1.60 kr. Nu är de alltså på 0,90 kr men jag kommer att behålla dem. Biosensor är ett högteknologiskt företag som jag tror på och jag avvaktar lite mera positiva signar från deras kundtester. När de väl kommer då kommer jag att öka mitt innehav.

Läs gärna mer på deras hemsida: http://www.biosensor.se/

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har tittat lite på Biosensor och funderar på att införskaffa dessa. Dom é ju nu nere på 0,17-0,18 då betydligt lägre än när du köpte dom....Ser du fortfarande att detta kan vara en aktie att satsa på??

//Nybörjare